Snuvad på sömn

Imorse vaknade jag när Anders gick upp. Jag var så sjukt kissnödigt, men ja orkade verkligen inte gå upp.
Istället låg jag kvar. Jag vände och vred på mej och tillslut lyckades ja somna om.
Dock inte så hårt.
Sen ringde väckarklockan.

FAN!

Jag var helt sjukt trött och bara kände att faan! Ja vill inte.. Men men.

Jag gick upp, peta i värmaren på bilen och gick till mobilen där hade jag missat ett samtal från okänd, samt att jag fått ett meddelande på mobilsvaret.
Jag lysnade av och de var från tandläkaren. Hon var sjuk så ja fick en ny tid.

Iställetför att gå o lägga mej igen käkde jag frukost och la mej på soffan. BOM så somnade ja om. Vakna för ett tag sen och käkade sen frukost nr 2.

Senare ska ja iväg till sjukgymnasten. Jag hoppas bara att huvudvärken släpper innan de....


Kommentarer
Postat av: Sasha

Hoppas huvudvärken släppt nu.

Jag prenumererar på en korsordstidning schy och jag har inte ens en krycka, haha, men det är roligt med korsord :)



Sv; Såg det, svarade imorse:)

2012-02-01 @ 13:54:46
URL: http://sashas.se
Postat av: Vinterhagen

Det är lite olika när jag knipsar mina pelargoner, blir lite när orken och lusten är på topp :) men oftast är det nog i månadsskiftet mars-april som det brukar bli. Samtidigt som de planteras om.

Kram!

2012-02-01 @ 15:33:26
URL: http://vinterhagen.blogg.se/
Postat av: BooBee

om jag blev... wow vad folk kan bry sig!! =D



Naww söt bild!! Jobbigt med huvudvärk, hoppas den försvinner.

konstigt ibland när man vissa dagar kan sova hur mycket som helst!!

2012-02-01 @ 16:59:53
URL: http://boobee.blogg.se/
Postat av: Sandra

Hehe. Ja fast inte så mycket. Han missade härom morgonen när jag hade som en bula på sidan av magen när jag vaknade. Så bebis låg nog ch putade med rumpan. Har kort på de. Jätte häftigt. :) Men eftersom jag är naken på bilden (även om de inte syns något direkt) så vill jag inte lägga upp den. :p Din karl då?

2012-02-01 @ 17:06:10
URL: http://majsandra.wordpress.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0