Pippi sett från Po.p och stora gubbar

Jag var alldeles nyss och hämtade posten.
Å guuuuud vilket underbart väder!! Varför har jag inte varit ute en dag som denna?
Ja vet såklart varför ja inte har varit ute... Jag tycker att de är fruktansvärt tråkigt att bara sitta...

I brevlådan idag hittade jag detta underbara lilla sett från Polarn och Pyret. Jag fullkomligt älskart! Och de kommer vara perfekkt till hösten/ vintern...



Jag längtar efter min man! Jag längtar jätte mycket. Han skulle dessutom bli sen idag...
Om 35 minuter börjar Unga mödrar (dumma danska heter programmet för mej..) Och jag har inte ens kommit på nån mat idag.
Dåligt av mej, men jag har absolut ingen ork.

Jag har precis  ätit en somrigt mellis :)

Bautagubbar :)
Dessutom är var de goda!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0