Varför inte somna om??!

De här med att somna om brukar inte vara en match för mej.
Men nu kan ja de bara inte... Ska bara göra de här inlägget o sen försöka somna om igen..
Jag hade dessutom ruskig svårt att somna om igår.. Jag låg o vände och vred på mig bra länge efter att jag stängde av tv vid 23 tiden..
Jag har de senaste månaderna vaknat till när Anders väckarklocka ringer. Men då har ja somnat om lika snabbt som han klivit utanför dörren..
Nu ska jag försöka somna om.. Min väckarklocka ringer om 2 timmar.


Kommentarer
Postat av: Hanna

Stackare! Jag hade också en period då jag sov jätte dåligt när jag va gravid. De är inte roligt alls!

2012-03-07 @ 09:08:39
URL: http://hannapluttpanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0