Shopping och klippning

Idag har Anders varit ledig. Helt underbart tycker både jag och Vilgot som är glad att när vi får tillbringa extra tid med papsen ;)
Vi åkte in till Södertälje. Vi har öppnad sparkonto till Vilgot samt hade jag tänkt köpa lite nya kläder.
Jag hittade noll kläder. Jag hade väl egentligen ingen ork att titta..
Vi käkade även lunch på Kina, köpte nytt iphoneskal och så klippte jag av mej håret. Kort. Så kort så hon som klippte mej frågade om jag verkligen var säker på att klippa mej så mycket :)
När vi åkte hem så åkte vi förbi expert, men de va 100 m kö så vi åkte därifrån.
Vi åkte till Elgiganten i Strängnäs. Där köpte Anders ny tv och ny förstärkare. Jag köpte en liten cdspelare så jag och Vilgot kan poppa lite musik :)

Nu ligger jag och Vilgot utslagna i soffan och väntar på att Anders ska komma hem.. Vi fick inte plats i bilen med vagn, barnstol och tv, så han fick lämna oss först :)


Kommentarer
Postat av: tess

Skrev en tre mil lång kommentar men ja vet inte om ja skickade den... fan.

Härligt med en dag iväg även om du inte hittade kläder så fick du med dig lite hem och även bli fin i håret.

Skrev lite om de här med hur barnen ska sova... ligga. Att man rekommenderade ryggläge även när Oskar föddes.... men jag har haft barn som sovit dåligt och sovit bäst så. Man får ta till sig det man känner att man kan och använda sitt sunda förnuft. Många barn har ju idag deformerade huvuden för att de bara ligger på rygg och då återkom kudden....
Det har varit många saker som ändras genom åren både bra och dåliga saker....

2012-09-21 @ 19:22:40
URL: http://tess701.blogg.se
Postat av: Daniela - En tvättäkta pojkmamma ;)

Det är jätteskönt att klippa sig ordentligt ibland =) Håret blior så förfriskat =) Och du blev ännu snyggare =)

2012-09-21 @ 20:45:43
URL: http://frudaniela.blogg.se
Postat av: Emma

Hej!
Jag har frågestund på min blogg, och alla som ställer en fråga eller mer får sin blogg under "länkar" i menyn. Samt i inlägget där jag svarar på allt!
http://emmabackberg.blogg.se/2012/september/min-forsta-fragestund.html#comment

KRAM!

2012-09-22 @ 10:26:34
URL: http://emzen.se
Postat av: Eleonore- Kokboksutmaningen

Tycker som sagt du blev jättefin i nya frisyren, den klär dig verkligen! Kan tänka mig att det är skönt med lite kortare hår när Vilgot börjar greppa saker, som håret :P Har själv en dag som älskar att ta tag i håret på mig haha.
Jaså, ja då förstår jag att du bojkottar de programmen haha :D

2012-09-22 @ 19:43:20
URL: http://fikamed.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0