Filmsugen kille- jobbet och beställningar

Imorse innan vi åkte iväg till jobbet så va Vilgot inne i vardagsrummet och jag fixade frullen.
De är nästan alldeles tyst förutom Vilgot som sitter o säger "dää, dää" o skramlar med nåt.
När jag går o tittar vad de e han gör så hittar jag en mycket nöjd kille som rivit ut 2 våningar med filmer.
Han titta på en o sa "dää"..
Filmsugen kille ;)

Vi hämtade upp Malin o Milly för att bege oss till jobbet. Jag skulle ha lönesamtal.. De blev en ganska snabbvisit. Men ja hann träffa några kollegor iaf.

Sen åkte vi till Mariefred- där vi käkade lunch. Kebabrulle. Japp jag synda, men de gör inget.. Kvällarna är iaf syndfria :)

På kvällen sydde jag några beställningar.. Lika många kvar att göra.. Plus haklappar och mössor. Men de är såå kul så de gör mej inget :)


Kommentarer
Postat av: Eleonore

Hej! Vi mår bra, hur är det med er? Vi ses gärna på måndag, vilken tid passar er? Det går ju bra om du tar med beställningen så slipper man frakten iaf :)

2013-04-12 @ 09:48:39
URL: http://fikamed.wordpress.com
Postat av: Eleonore

Hej! Vi mår bara bra hur är det med er? Vi ses gärna på måndag, vilken tid passar er? :) det går ju bra om du tar med beställningen så slipper vi frakten!

2013-04-12 @ 09:50:19
URL: http://fikamed.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0