Inställt ÖF= besök av Nina o Noel= supertrevligt!

Idag var tanken att vi skulle träffa Sara och Nina med barn på ÖF.
Men kl 3.30 inatt tyckte Vilgot att vi inte skulle sova längre...
Jag höll dock inte med han!
Jag försökte allt för att han skulle somna om. Men icke! Han sätter sig upp hela tiden nu...
Så vid 5 ledsna jag och bar in han till oss.. Efter 20 minuter lyckades han äntligen somna om. Men lyckan varade bara knappt 1 timme innan han vakna igen.
Då tig jag beslutet att strunta i öF och sova istället..
Dock hade Vilgot inte samma mening som mig. Vi somnade om. Men 8.10 var vi vakna igen. Då för att gå upp.
Vi låg visserligen kvar i sängen och busade och myste innan så vi va väl inte uppe förrän vid 8.45.
Tänkte att vi skulle åka till ÖF igen, men orkade inte chansa att de va, så jag ringde dit. De är tydligen påsklov nu så de va ingen..
Ja skicka fort som Sören till Nina o Sara för att berätta, så de inte skulle komma tid i onödan..
Nina va redan där och Sara va på väg.

De slutade med att Nina och Noel kom hit istället :)
Jg och Vilgot hade inte ens hunnit ner från övervåningen när de knackade på dörren.
Så jag och Vilgot fick sällskap till frukosten idag, vilket va ypperligt trevligt :)
Efter frukost var de sovdags för Vilgot.. Ja lyckades bränna bullar och Nina ändrade formen på våran tillbringare i plast :D

De va jätte kul att träffa dom igen! Synd bara att Sara inte kunde följa med.. De va lixom lääänge sen vi hängde allihop *saknar*

Nu ska ja sova! Ja ska dessutom hoppas på att Vilgot sover bättre inatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0