Min lillebror?

Igår va jag till läkaren med Vilgot. Han har haft feber 1 vecka, och hans andning låter inte okej.. (Nu är de bättre) men Bvc tyckte att de skulle kollas upp då bricanylen inte hjälpt..
Så ja fick en tid.
Väl där så frågar läkaren om de finns fler syskon i familjen. Nä bara han svara jag.
Så fråga han Är mamman och pappan friska? Jag trodde såklart att han prata med mej som tredjeperson. Så ja svara ja.
Jaha, så då är de bara lillebror här som är dålig då?

Jag höll på att dö av skratt men bet mej i läppen och sa inte ett ord. Att va närmare 30 o läkaren tror att jag är hans syster, de tar jag som en komplimang :'D hahaha!

Hursom, Vilgot har kanske förkylningsastma. De va de enda ja fick veta.. Kommer febern tillbaka eller han blir sämre ska vi tillbaka. Låter sjukt i mina öron, och de rimmar inte bra i mina öron..
Blir han sämre tänker iaf ja inte gå tillbaka till vårdcentralen utan då blir de barnläkaren på Eskilstuna!


Kommentarer
Postat av: Laila

Han är så söt. Vad han ser fundersam ut.

2013-04-20 @ 06:40:54
Postat av: Elin - mamma till Jasper och Axel

Våran pluttiskrutt har också förkylningsastma, Inge kul.
De ska hållas extra koll på Axel eftersom morfar (min pappa) har kraftig astma. Men annars gör dom ju inte direkt nå :-S

Ha de bra, du och dina fina ❤

2013-04-20 @ 08:40:22
URL: http://elinstenbergn.wordpress.com
Postat av: Mia

Tycker du gör rätt att ta Vilgot till Eskilstuna om det inte blir bättre. Underbart söt han är, hoppas ni har en underbar helg !

2013-04-20 @ 16:04:30
URL: http://mia11.bloggplatsen.se
Postat av: Amanda

Välkomna på bloppis i min blogg! Massa fina grejer till riktigt grymma priser!
Nytt och begagnat! :)
Nu finns det även häst och ryttarutrustning, allt nytt från nerlagd butik för hästintresserade människor! :)

Vi ses!

2013-04-21 @ 02:05:02
URL: http://magnusson08.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0