Saknar!

Jag saknar min man så galet mycket! Ja längtar hem så ja får pussas o kramas med honom!

Både igår o idag lämnade jag Måns på förskolan. Vilket äventyr! Jag gick fel.. Så vi fick få tillbaka. Måns sucka o stöna o tyckte att jag skulle lyssnat på honom. (Notetoself lyssna på en 4 åring! Han har rätt!)

Idag gick ja ner till klädis o kolla. Skulle egentligen inte ha nåt. Men ja köpte ändå... 2 par baggy jeans o ett linne till mej, samt en tröja o byxa till Vilgot. 200 spänn för allt!

Vi tog bussen hem. Ja börjar bli en världsvan bussåkare ;) åkte ju igår med :)
Precis när ja klev av så somnade Vilgot. Ja körde ut honom på ballen, plockade undan i köket, drog ett varv med dammsugaren även idag, käkade lunch och startade diskmaskin. Nu sitter ja i soffan och njuter av lugnet och att Vilgot är feberfri!!
Sen ska ja iväg o hämta killarna igen :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0