Vilgots 1års kalas ♥

Igår hade vi kalas för våran fantastiska son!
 
 
 
vi blev en heldel människor- närmare 30 pers. Det var så lyckat och både jag, Anders och Vilgot var supernöjda och helt slut när dagen nåt sitt slut.
 
Vilgot fick massor med fina presenter 
 
vi hade blått och stjärnor som "tema" tårtorna som jag bakade själv va stjärnor och var jätte goda :) 
de tyckte även Vilgot som hade "sockerpremiär". Klart han skulle få smaka tårta på sin egna födelsedag 
Han älskade det!!!!!
 
 
 
 
 
jag är så sjukt glad att alla kom och delade denna dag med oss 
 
 Idag har vi solat och badat. Eller jag har solat :) måste bli av med ni à fula ränder tills nästa helg då vi ska på bröllop!! Panik!
 
vilgot premiärbadade i sjön idag. Ja tyckte de va svinkallt, men tydligen 21 grader. 
Vilgot gillade de, men de e ju in som i poolen med 30 grader ;)
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0