Trött mama & sommar med Ernst

Inatt har Vilgot vaknat flera gånger.. De har resulterat i en dödstrött morsa! 
Så vi har nästan bara varit hemma P slappat idag..
på eftermiddagen åkte vi till Strängnäs för att handla för morgondagens midsommarfirande. 
Jag har ingensomhelst känsförsatt de är midsommar imorn. 
Men åh var kul de ska bli. Min första midsommar med min egna familj och bästa vänner med familj. De kan inte bli annat än bra! 
 
När vi kom hem igen va de så sjukt varmt, trots att klockan va över 16. Så Vilgot fick plaska i sin pool. 
 
Sen fick Vilgot middag och efter de busades tills pappan kom hem.. 
Dom myste och tittade på pappas bil GT86an!!!
 
Sen blev klockan 19 o de var dags för en supertrött lilleman att sova..
då gick pappan ut och grillade och sen käkade vi.
 
nu sitter jag bänkad framför mitt favoritprogram! Sommar med Ernst såklart ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0