Gårdagens inlägg-Barnloppis i Mariefred

Idag har Anders familj och mina föräldrar varit här och firat Anders.
De fikades och pratades.
12.30 behövde ja åka, men som vanlig och som alltid är ja alltid sen.
De spelar lixom ingen roll vad jag ska göra, jag kommer alltid sent. Så har de alltid varit och så kommer de förmodligen alltid att va.
Iaf jag åkte iväg till Mariefred för att gå på barnloppis :) mamma och pappa följde med en sväng, men va inte där så länge..
Ja mötte även Malin där.
Ja shoppade en del. Dock mest pyjamasar.. De fanns inte så mycket. Några tröjor också. Tycker de är lite svårt med storlekarna. Och de här med bodys. De är så fasligt bekvämt med tröja/ byxa, men mer praktiskt med bodys..
Jag fick även med mig lite leksaker. Och en stol. En matstol för 15 kr. Den är ihopfällbar, så den ska följa med när vi åker och badar. Super praktiskt! Då behöver ja inte fundera vart ja ska göra av Vilgot.. Ja vill ju inte lägga honom på golvet :S


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0