MAMMA- finfrämmande och hundskit

Idag har jag haft finfrämmande här hemma. Annika med bebisen Felicia har varit här <3 dom kom vid 10, då tog vi oss en promenad över byn på isgatorna.
Usch och fy för hundägarna här!! Hela vägen är full av hundskit! De e inte så att de ligger i skogskanten, utan mitt på trottoaren. ÄCKLIGT!
Såklart råkade ja köra på en :( så när vi kom tillbaka blev de till att skura däcken med hetvatten och diskmedel.

När vi kom tillbaka igen var de dags för lunch. Ja hade gjort en enkel sallad och efter lunch blev de fika. Annika hade köpt med sig kakor :)

Dra mej vad söt den lilla dockan är! 6 veckor gammal.
Ja kan säga att jag blev skapligt sugen på bebis ;)
Vilgot undrade så vad de var för liten rackare som låg o gnydde i Annikas famn. Han tittade med stora ögon :)

När dom åkt somnade ja på soffan. Galet skönt!

Inatt när Vilgot vaknade så satt han i sängen o sa mam mam mam. Sen tystnade han o sa klart och tydligt MAMMA!
Under dagen fick även Annika höra de. Klart och tydligt :)


Kommentarer
Postat av: Mikaela

Hundbajs och barnvagn har jag också provat på, åh vad arg man blir när det händer. Hur svårt är det att plocka upp skiten efter sitt djur? Är man för lat för att plocka upp skiten så ska man inte ha hund. Förresten angående hund, har ni inte eran kvar?

2013-03-26 @ 22:15:53
URL: http://valkommenhemtilloss.blogg.se
Postat av: Jos

Åh vad underbart att få höra "mamma" :-) toklängtar tills Adrian oxå börjar säga mamma

2013-03-27 @ 12:53:56
URL: http://barajos.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0