Maten som är underskattat!

Idag hade Vilgot byxorna på sig som jag sytt :) satt som ett smäck!

Han hade självfallet sin matchande dregglis till ;)
Vi drog iväg till Mariefred för träning.. Vilgot är så underbar! Så fort de är övningar när jag ska ligga på golvet så härjar han på mej. Klättrar och drar mej i håret är bara en bråkdel :)

Efter träningen käkade jag och Malin lunch. Jag åt chickenbits och beasås.. Efter de gick vi till pastellhörnan, där ja köpte en filt till vilgot.

Sen handlade vi o efter de åkte jag hem med en jätte arg och övertrött bebis.. Min lilla plutt <3

Anders lagade middag idag. Spenatsoppa! Så gott och så underskattat! Med ägghalvor såklart ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0