Min Fantastiska Son ♥

Idag när Anders kom hem så åkte vi ganska direkt till badet.
De finns en ryggklinik som har en varmpool, där de har familjebad på fredagar. De va väldigt kul. Vilgot uppskatta de jätte mycket. Som alltid ♥
Jag konkade med mej "badstolen" men när vi kom dit såg jag till min glada förvåning att de faktiskt hade antioopstolar där! Så jäkla bra!
De underlättar en heldel ska ja säga!
 
Tidigare idag tog jag fram systemkameran och fotade vilgot lite...
 
 
 
Tänk vilken fantastiskt fin son jag har! Han gör mej så galet lycklig ♥♥♥♥♥

Kommentarer
Postat av: Elfina ♥

gullig du är. Du är en fin mamma du ♥ trevlig helg på er

2013-03-08 @ 20:50:09
URL: http://elfinas.blogg.se/
Postat av: Sandra

Sv: har har 74 i en del kläder fortf, men det är knappt. Har en hel del i 80 till honom som sitter bättre.
Han har ett sånt skydd som är upp till 1 år. Än är det inte för litet men snart. Håller på att leta ny stol. :)

2013-03-08 @ 22:29:15
URL: http://majsandra.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0