Öppen famn, ny tand, bus, mys och bitning!

Idag har jag och Vilgot varit på Öppen famn. De va flera veckor sen vi va där.
Vi mötte upp Nina och Noel, de andra vännerna hade annat för sig.
De va jätte kul att träffa dom! Och Vilgot hade också jätte kul!
Vi fika och prata som vanligt :) jag hade med mej eget hemmagjort knäcke :) o de va suuuuupergot. Lchf såklart ;)
Vilgot valde leksaker efter kläder? Eller? Matchning :)


Hans tand nr 2 har också kommit upp idag och Nina fick såklart se den ;)
Efter ÖF åkte vi till Hemköp och handlade lite. Samt premiäråkte vagnen :) o dra mej vad jag älskar den! Jag hade en hand ledig o kunde ändå köravagnen. Behövde inte häva den hela tiden vilket va superskönt!

Vilgot älskade den med trots att han va dötrött!
Vi testade även hans "bilpannband" som ja sydde igår.. Vi skratt båda två :) dock va den alldeles för stor. -gör om- gör rätt!


När vi kom hem fortsatte Vilgot att sova. Jag käka lunch och drack kaffe..


När vi senare käkade middag så böjer sig Vilgot fram och biter mej i armen! Med sin 1, 5 tand (;)) så gjorde de skitont! Och jag fick ett blåmärke!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0