Stjärnor överallt och fleecebyxor

När jag håller på med pyssel kan de lätt bli lite för mycket...
Lite för mycket av de goda kan man säga :)
Idag ville ja göra nåt med min sing. Jag gillar absolut den bruna. Men brunt tillsammans med turkost och rosa (var för sig) är sjukt fint tycker jag.
Dessutom vill jag ju ha lite färg :)

Så ja började sy en bumper. Tänkte först göra med pillerband men ångrade mej...
Sen sydde jag den där som är for att barnet inte ska åka emellan...
Sen gjorde jag även en sittdyna.


Nu är de ju så att de kan ha blivit liiiite för mycket :) haha men de får va så ett tag..
Kanske bara en vanesak...

Jag har även sytt ett par fleecebyxor till Vilgot. Perfekt att ha under hans skaloverall nu :)

Jag och Vilgot har även hunnit med att ha picknick på lektäcket :)


Vi har också busat i nya vagnen :)

Busit och mysit, som varje dag!


Kommentarer
Postat av: Mia

Väldigt fint med det turkosa i vagnen, jag gillar det skarpt. Väldigt snyggt och passar Vilgot då han är en stjärna

2013-03-19 @ 10:03:57
URL: http://mia11.bloggplatsen.se
Postat av: Emmy

Åh Vad fin sittdyna! Har du några tips eller mönster, funderar på att sy en till min Smile. =)

2014-04-01 @ 13:41:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0