Att måla tar rejält på krafterna!

Imorse när väckaklockan ringde var jag mer död än levande.. Den ringde kl 7.00. Jag somnade om och vaknade ett bra tag senare av att min kära man kom och väckte mej.. Dp hade han redan satt på kaffe och varit på morgonpromenad med Zina.
Jag gick upp och drack lite kaffe och sen satte jag fart med målningen... Dra mej baklänges på en ekkärra vad de är jobbigt! Jag är helt slut. Men nu är iaf nästan hela långsidan mot poolen klar. Dock är jag inte överförtjust i att stå o balansera på en stege, så de är en halv meter upp till taket som fortfarande är omålat.... Men de får Anders ta... Imorn ska jag nog ta farstusidan så jag kan få lite sol på mej. Där ja stod idag var de skugga hela dan... Helt värdelöst!



Vi fick även finfrämmande på förmiddagen. Familjen Lindberg kom med Nathalie o hennes kille. Dom badade och fikade och jag och Anders fortsatte med våran målning/ tvättning.. Vi var kångt ifrån trevligt sällskap. Men vi kände viss press iomed att vi skulle ha lämnat tillbaka skyliften idag..  Nu blev de inte så, då vi fick sms om att festen vi ska på imorn inte börjar förrän 17.00. och inte vid 14 som de var sagt tidigare...

Nu på kvällen kom Björn förbi med sin nya mc. Grym! Jag vill också ha!! Vi har också fått en flygmyrorattack! Dom är miljarder och dom är äverallt! Vi fick snabbt hjälpas åt att slänga på poolskydet för att slippa dom där i...



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0