Ett inlägg utan bild...

Oj vilket spännande väder de är idag... NOT!

Nu sitter jag och väntar på att mina föräldrars grannar ska komma på besök :) M har aldrig varit här, så de ska bli kul och se vad hon tycker... :) Dock tror ja hon gillar de. De är ingen som har åkt härifrån och inte gillat läget. De är nämligen helt fantastiskt!

Jag vaknade vid 8 idag. Låg och halvsov samtidigt som jag lyssnade på radion.. Sen hörde jag en konstig signal och innan jag kom på att de var hemtelefon, så hade de slutat ringa precis när jag kom ner...
Telefon i sovrummet är visst HELT död.
Men idag eller imorn kommer de nya telefonerna från NetOnNet :)

Jag har även resten av mitt paket som jag beställde för en tid sen, som ligger och väntar på att ja ska hämta de i Nykvarn. Men orka åka dit nu när jag har semester....
Men imorn ska jag till Nynäshamn, så då tänkte jag passa på att svänga in och hämta de... Undrar vad de är i... Jag har lixom redan glömt de :)

Nu ska jag ta och sätta på kaffe för jag tror att dom snart är här...

Hoppas ni får en fin dag! Nånstans i Sverige de inte regnar och är tråkväder?

Kommentarer
Postat av: tessan

okej :)

2011-07-21 @ 11:03:57
URL: http://varanfotoblogg.blogg.se/
Postat av: Linn

Fin blogg!

Kika gärna in på min blogg och delta i veckans blogg-tävlingen som pågår just nu, du behöver bara skriva "jag är med" och kan ha chansen om iaf några fler läsare hih!

Kram

direktlänk: http://linnhahne.myshowroom.se/veckans-blogg-vinnarna-2/#comment

2011-07-21 @ 14:12:30
URL: http://linnhahne.myshowroom.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0