Jamtland, jamtland jamt å ständut!!

För ett par timmar sen, inte alls många, så bestämde vi lite hastigt och lustigt att vi skulle fara upp te Jämtland.
sagt och gjort! Vi packade in hund och stuff i bilen och påvägen hämtade vi upp syrran och Anton i Södertälje.
Nu sitter vi i bilen och närmar oss Uppsala och jag har redan tröttnat på att åka bil.. Men mina vackra blå börjar bli tunga och jag kommer snart somna.
Jag har redan kommit på 2 saker vi har glömt.. Öl och mina magtabletter.. Klant! Men men jag är ju inte mer än människa..
På onsdag ska jag, Anders och förhoppningsvis mina kusiner gå på stråket och öla :) underbart!
Mattias kommer hem från Norge på tisdag kväll, och tanken är att vi dka åka till Östersund rätt tidigt på förmiddagen o åka båt, till gästhamnen och bärsa! Jag saknar mina kusiner och längtar massor! Jag hoppas alla är på! Men som den sanna datornörden jag är har jag med mig min dator :) dock blir de någ inte alls så bra med uppdatering. Jag har ju semester ;)

Kommentarer
Postat av: Anna

Då får du komma in på Glitter och säga hej =) Hoppas ni får bra väder, just nu är det 12,5 grader och blåst.. Kram

2011-07-25 @ 07:09:28
URL: http://molnochglitter.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0