Med flickorna till VFO för shopping

Imorse vaknade jag av att Zina låg i sängen... Söthunden börjar ta sig friheter.... Men jag somnade om. Jag orkade inte få ner henne..
Sen ringde Hanna. Då vaknade jag igen och sprang ner och svara. Då var klockan 7.55! (Observera att tiden var INNAN 8.00) Då hade dom redan åkt! Hör o häpna! Tjejerna var ute i tid ;)
Jag gick upp och gjorde i ordning mig.
Och vet ni vad de värsta var... Zina låg kvar i sängen hela tiden!!


När jag käkat frukost ringde Empan, då var dom på statoil i stängnäs. Jag började göra mej klar för avfärden mot Vingåker Factory Outlet.. De var nämligen där vi tänkte tillbringa dagen.
Jag hade verkligen inga som helst förhoppningar att hitta nåt... MEN de gjorde ja ;)
Vi tog en fika.. Vi satt ett tag och när vi hade ätit upp tyckte jag att vi kunde gå o fortsätta shoppa. Men så blev de inte. Tur att jag har Hanna o Empan som fick mej att komma ner på jorden lite. Dom vet nog inte om de själva, men jag kom på mej själv att Va sjutton har jag bråttom för? De fick mej att faktisk bli lite lugnare :D
Vi satt kvar ett tag och småpratade och hade riktigt mysigt!

Jag längtar redan till nästa gång vi ses ♥ Hanna hade lämnat Texas hemma, så hon var barnfri.. Lilla Lindström hade säkerligen fullt upp där hemma med bebis och 2 hundar :D haha

De här var vad jag fick med mej hem idag

Gummistövlar, vinterskor, 2 Filippa K muggar till samlingen, svindyr mössa, keps och ullsulor. Jag är redo för vintern! Och faktisk.. (undrar om ja får skriva detta)... Så längtar jag litegrann...
Ja i min mössa :D

Tack tjejer för en underbar dag!

Kommentarer
Postat av: neli

hihi härligt och höra =) jo tack, det är bara bra här också =) lite tråkigt väder bara. har regnat hela dagen haha =( känns inte ens som sommar!



ja jag och killen var i milano förra månaden och det var helt underbart hihi =) nej det blir faktiskt inga planer inför sommaren.. brukar åka ner till hemlandet varje år, men skippade det detta året! ångrar det lite nu haha. men det blir väl att ta det lugnt bara och njuta av ledigheten =) vad har du själv för planer? =)

kram

2011-07-14 @ 21:43:47
URL: http://iamsofashion.blogg.se/
Postat av: Empan

Tack själv vännen! de va riktigt trevligt! 

2011-07-15 @ 14:58:35
Postat av: Erika(jyringen)

Neeeej så får man inte skriva mitt i juli!!!

ska påminna dig om det inlägget mitt i smällkalla januari då du klagar om för mkt snö! :P



sv.jo vi var på bilsemester och det var jätte tipptioppen bara på tok för dyrt alltid med semester :P

2011-07-15 @ 17:53:41
URL: http://jyringen.blogg.se/
Postat av: Yvonne

Var det bra shopping där?

Hoppas allt är bra med er.

Kraam:)

2011-07-16 @ 16:52:49
URL: http://evonns.blogg.se/
Postat av: Vingåkers Factory Outlet

Hej!

Vad glada vi blir när du gillar vårt sortiment! Känner du för att sitta vid datorn och shoppa har vi nu också en webshop! Denna rabattkod ger dig 10% på hela ditt köp. Använd koden vfo10



Mvh

Vingåkers Factory Outlet

2011-07-18 @ 16:19:57
URL: http://shop.vfo.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0