Vart är sommaren?

Om de ska fortsätta vara sån här tråkväder resten av min semester så vill jag åka utomlands!
Jag ska banne mej klicka in mej här och kolla vad en resa kostar. En sistaminuten kan ju inte kosta alltför mycket nu? Bara en liten vecka...


Bild: fritidsresor

Åhh vad underbart! Kritvita stränder! Värme, god mat, avkoppling och goda drinkar! Precis vad jag behöver!

Men eftersom vi har hund, och ingen hundvakt så blir de väl att sitta hemma och uggla. Göra tråkiga men behövliga saker. Kanske att man hinner med ett gäng böcker och ett antal filmer...

Ja ja, de återstå att se vad denna "sommar" har att erbjuda...


Kommentarer
Postat av: Erika(jyringen)

snälla ta mig med! :)

2011-07-21 @ 22:14:05
URL: http://jyringen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0