Zina tar ut sina leksaker och njuter av solen

Idag vaknade jag av Zina stid utanför sovrumsdörren och pep. Jag tittade upp på henne och undrade vad hon ville. Hon hoppade då upp i sängen och busade och naggades. Mysan!
Jag gick upp och skulle sätta på kaffe.
När jag tittade på min mobil hade jag fått ett sms av Anders där de stod att Zina inte morgonbajsat. Jag släppte då kaffet och skyndade mej ut. Jag antog att de var därför hon väckte mej.
Men tänk så fel jag hade. När vi kom ut började hon käka gräs. Massor av gräs för att sedan spy..
Hon varken pinkade eller sket... Jag gick in igen och satte på mitt efterlängtade kaffe.
Jag öppnade altandörren och njöt av solen.
Zina njöt också. Hon bar ut sina leksaker och la sig ute i solen, och där ligger hon nu :)



Idag ska jag åka till Hedlandet, Karlsson och sedan storhandla på Willys.. Fy vad trist och storhandla själv! Men men, de är bara att gilla läget när de ekar tomt i både kyl och frys.
Dessutom får jag kanske besök av mamma o pappas grannar i veckan, och då måste jag se till att ha något glutenfritt hemma :D
Nu ska jag skriva en lista och sen börja bege mej...

Kommentarer
Postat av: Emelie

Fin blogg :)

Läs & kommentera gärna min :)

2011-07-19 @ 13:31:19
URL: http://eedlundaren.blogg.se/
Postat av: Jouline

Ja det var super kul på Liseberg :) och bra drag! Va fint det blev med det olika rosa nagellacken :)

2011-07-19 @ 13:36:24
URL: http://stylebyjouline.blogg.se/
Postat av: Evelina

Hej! Behov av en ny bloggdesign, hör av dig! =)

Jag designar till blogg.se användare =)

Kram

2011-07-19 @ 13:50:48
URL: http://silverninas.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0