Våran fina altan!

Konstigt.. Jag hade iaf mmsat 1 inlägg idag. Men de har inte kommit med...

(Jag invigde mina nya shorts)

Där berättade jag iaf att vi skulle åka på jakt efter ett gräsklippar blad... Först var vi på coop, men där var dom slut, så då åkte vi till K-rauta, men där var dom också slut.. Crap!
När vi nästintill hade gett upp åkte vi till Jula för att handla nån skruvgrej och trädgårdshandskar. Och DÄR (såklart!!) hittade vi rätt kniv!! Perfekt!
Efter de åkte vi till JYSK. Vi tänkte köpa nya dynor till alla våra stolar. Vi hade 4 blåa dynor, men eftersom vi fick 4 nya stolar förra sommaren så ville vi ha likadana. Så vi köpte 8 nya. Perfekt och superfina!

Vi hittade även en konstrotting grupp som ja velat ha länge, men ja hade velat ha en bauta big på baksidan. Gärna 2 soffor och några fåtöljer. Men de är för att vi har rätt mycket plats där.
Men nu blev de iaf ett impulsköp, en liten soffa, ett bord och 2 fåtöljer för ca 4000:- Inte så farligt tycker jag!
DOCK var de VÄLDIGT trångt i bilen... (De var ju som sagt ett impulsköp) Så vi hade inga planer på att ta min bil... Nää, vi tog såklart Anders lilla pluttbil. MEN de gick även fast de va väldigt trångt!



(Vi fick ta bort allt från kartongerna och lämna dom där)

Vi hittade även en dynlåda som vi länge behövt... Men (som tur var) var den slut i Södertälje.. Men de grejade sig ändå... Jag åkte nämligen till Strängnäs och köpte en medans Anders klippte gräset.



(Såhär snygg blev hans bil efter klippningen)

När ja ändå va där passade jag på att smita in på Karlsson :) Där köpte jag en rotting kruka egentligen, men hos oss agerar den filtkorg :)


Jag köpte även en finfin lykta som står på altanen.
Även denna finfina trådkorg? Fick följa med hem. Den står på bordet med myggljus =)
Lyktan skymtar lite i bakgrunden..

Så här blev slutresultatet av de nya möblerna!


Jag är supernöjd!

Kommentarer
Postat av: Jouline

Sv: Nä fy fan^^ din lilla jäkel haha, nä då men shiiiit va jag blev avundsjuk nu asså. ÅHHHH va jag också vill ha det, men men jag får nöja mig med min lilla rotting grupp :) Det var verkligen super duper fint. Och passade verkligen in på eran stora uteplats :) Guud asså jag kommer ju sitta och titta på den bilden ett tag haha

Kram!

2011-06-02 @ 23:39:29
URL: http://stylebyjouline.blogg.se/
Postat av: feztis

Det blev jättefint :)

2011-06-03 @ 08:09:36
URL: http://feztis.blogg.se/
Postat av: SOFIA & SABINA

Fin blogg :)

2011-06-03 @ 11:01:51
URL: http://lovelysiisters.blogg.se/
Postat av: veronica johansson

åååååå Vad snyggt det blev :) Jag älskar rotting :) vi har det själva på altanen :) så himla snyggt :)

Den där cavilipo behandlingen jag håller på med är en metod för att spränga bort fettceller med hjälp av en sorts ultraljudsmaskin :) man går upp jätte snabbt och lätt i vikt när man har gått ner mycket. Jag har ju gått ner 53 kg sammanlagt. det är bara för att fettcellerna alltid finns kvar. Men nu ska vi försöka ta bort dom för gott :) Hoppas verkligen att det funkar :)

Ha en super fin kväll

Kram

2011-06-03 @ 13:19:17
URL: http://blogg.mama.nu/wavva/
Postat av: Madde

Å såna möbler är ju så fina! Vill också ha en stor uteplats där man får plats med fina saker!

2011-06-03 @ 14:10:27
URL: http://mjds.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0