Före och efterbilder från gille!

Som jag lovade tidigare så skulle jag visa för och efter bilder på Gillestugan...

Här kommer dom =)






De tre första bilderna var hur det såg ut innan vi ens lyfte ett finger där inne... Katastrof va fult.. Kolla bara den super äckliga heltäckningsmattan!

Efter att vi har lekt roomservice =)





Tegelväggen som vi va oeniga om, resulterade i detta.. Den vita "raden" i mitten är riktigt tegel som blev vitt. Det andra är "fejktegel"



Kolla in de snygga golvet =)

Jag och Anders blev iaf helnöjda! Visserligen så kunde de ju inte bli värre än vad de redan va.. Men nu e de klart där nere för att möbleras =)

Dom hade rökt där nere, så de luktade helvetet och allt var guld. Taket och fönstret så de va bara till och måla allt. 

2009-09-04 @ 17:02:53


Kommentarer
Postat av: Sara

Hejsan=) riktigt snyggt blev det=) såg nu att de va gammalt inlägg men chansar på att jag får svar iallafall, va är det för snyggt golv ni lagt in? mot den röda tegelväggen?=)

Mvh Sara

2011-06-24 @ 00:02:49
Postat av: Sandra SVARAR

Hej!

De är ett klickers golv från k-rauta :D

2011-06-25 @ 17:36:38
URL: http://frusandrasjoberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0