Lista 2

Vem är jag?!

Kastar in en lista innan det är dax för mig att promenera med Zina, samt dricka kaffe ;)

Du heter: Sandra
Smeknamn: Älskling
Låt som när du är ledsen sörjer till: ingen
Beroende av: Familj och vänner.

Vad tror folk om dig? att jag alltid är glad

Stämmer det? jaa för de mesta :)
Vad får du oftast komplimanger för? mina ögon
Hur imponerar man på dig? Genom att våga njuda på sig själv!
Brukar du skratta för dig själv? Ja!
Vad står det i ditt senast inkomna SMS?: "Aha, ja trodde du börja jobba idag, Nu är jag i skolan :D"

Var bor du? Laxne /Gnesta

Trivs du där? Ja verkligen!

Hur svarar du i mobilen? "Ah hej det är Sandra" eller "Sandra" eller "Ahh" eller "Hej hej".

Vem ringde du senast? Syster

Vad sa den du senast pratade med i telefonen: Hon berätta att dom va mitt uppe i ett barnkalas.
Antal timmar sömn inatt: 9

Sov du ensam: Nej

Brukar du komma i tid: De beror till vad. Jobb- ALLTID, kompisar njaa..
Hur känner du dig nu: Seg och lite irriterad
Vanligaste färg på dina kläder: Färgglad topp/tröja

Vad tycker du om fötter: Skit äckligt! Finns inget vidrigare!!

Vad saknar du: Min älskade vän Ingela som är i Australien nu sen i januari.. Och min familj såklart!

Hade du en bra kväll igår: En myskväll som var toppen!

Favorit dryck på morgonen: Kaffe
När brukar du oftast gå och lägga dig: Helst vid 21..
Är du blyg? Nopp
Sysslar du med någon idrott: Nä
Tror du på kärlek vid första ögonkastet: Ja absolut! När jag och Anders träffades var de kärlek vid första ögonkastet!
Vad skulle du göra om du vore kille/tjej för en dag: Ingen aning.. Massa olika grejor

Är du nöjd med ditt liv: Absolut! De kan inte vara bättre!

Är du bortskämd: Japp, föddes med silversked i mun ;)
Vad gör du i morgon: Börjar jobba på mit ny/gamla jobb :D
Vad är det värsta du vet? Svek och lögner

Har du bra vänner och äkta vänskap? Jag har underbara vänner!!

Vad är det finaste du fått? oj, Anders  ♥
En speciell dag du minns: Våran bröllopsdag!

Du samlar på: Ingenting

Vem ringer du när du är arg/ledsen: Beror på vem jag är arg på.. Mamma, Hanna, syrran o Anders e dom som oftast får stå ut med mitt gnäll. :)
När grät du senast: Igår kväll för jag hade sån galen mensvärk!
Vad skulle du göra om du vann en miljon: Hmm de e inte så mycket pengar.. Men renovera huset!! Och sen betala in resten på lånet.

Vill du gifta dig: Jag är redan gift!
Vill du ha barn: Absolut!

Är du musikalisk? Nää

Vad dricker du helst när du är törstig: Vatten

Bor dina föräldrar tillsammans: Ja! De är klart ;)

Har du någon gång gråtit dej till sömns: Ja

Biter du på naglarna: Nej verkligen inte. De finns inget vidrigare!

2010-08-16 @ 09:48:16

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0