Lista 5

Pastime! =)

¤Jag har insett att min senaste kyss - Är med någon ja inte vill mista.
¤ Jag lyssnar på - Allt som är musik i mina öron..
¤ Jag tycker om att - Ungås med mina nära och kära
¤ Min bästa vän är - Min sambo
¤ Min första riktiga kyss - Ojj, ska man komma ihåg den?
¤ Jag avskyr när folk - tar saker och ting för givet!.
¤ Kärlek är - Underbart!
¤ Jag kommer alltid att vara - Mig själv....
¤ Jag är hemligt förälskad i - Hmm, ska man gifta sig om 37 dagar är de förhoppningsvis inte så hemligt
¤ Sist jag grät var - ett tag sen
¤ Min mobiltelefon är - bra
¤ När jag vaknar på morgonen - önskar jag att jag fick ligga kvar resten av dagen men går sedan upp...
¤ Innan jag går och lägger mig -  borstar jag tänderna och kissar
¤ Just nu tänker jag på - Nån som just berätta att hon är gravid.. *sååå glad!!*
¤ Bebisar är - fint och de vill jag ja!
¤ Idag har jag - Jobbat, tränar, promenerat och träffat AK
¤ I kväll ska jag - självklart kolla å Hemmafruarna!!
¤ I morgon kommer jag - jobba och längta efter min älskling som alltid
¤ Jag vill verkligen - Ha ett fast jobb och ett hus nu!
2009-05-12 @ 18:55:45

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0