Lista 6

1. Är du nöjd med namnet dina föräldrar gav dig?  Ja det är jag väl.


2. Vilka sorters djur har avsiktligt bitit dig? Katten som attackerade mej när jag var 7 år..


3. Hade du hellre blivit född till det motsatta könet istället för det du föddes till? Nej nej! Kvinnor har finare former! =)


4. Vilken tecknad/animerad Disneyfilm är din absoluta favorit? DORIS i Hitta Nemo!


5. Har du något mål som du vill uppnå just nu? Jag vill ha ett jobb! Så vi kan skaffa huset!


6. Är du allergisk mot något? Laktos, pollen och katter... (( Ja vet att ja har en, men hon fäller inte lika mycket som andra))


7. Väljer du att köpa ekologisk mat istället för "vanlig" när det finns som alternativ? Nää de e ju mycket dyrare...


8. Vilken hushållssyssla skjuter du upp så länge som möjligt? Dammsuga


9. Vilken sport/idrott har du hållt på med som längst? Friidrott och ridning


10. Tror du att pengar kan köpa lycka? Ja de tror jag. Ja tror att de underlättar.


11. Står du helst framför eller bakom kameran? Bakom


12. Sjunger du i duschen? Ibland


13. Tar du några vitaminer/kosttilskott? Ja har ju B12 brist så ja..


14. Vilken sorts frukt åt du senast? Banan


15. Har du gjort något du ångrar den senaste månaden? Hmm nopp


16. Vilken hårfärg föredrar du på det motsatta könet? Hallå, hårfärren spelar väl ingen roll???


17. Hur spenderas en födelsedag allra bäst? Massa presenter och massa gott fika med de närmaste


18. Brukar du handla på kredit? Nopp, eller de få gångerna som jag beställer från halens o de är ju ios kredit..


19. Har du någongång handlat på Gekås i Ullared? Inte jag, men mina föräldrar har handlat åt mej där =)


20. Vad tänker du göra nu när frågorna är slut? Äntligen äta frulle!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0