Lista 7

En liten lista ;o)


1. Var du ett lugnt eller busigt barn? Jag var nog allt annat än lugn... Typ en släng av ADHD...


2. Vad föredrar du, sol -eller snösemester? Just nu vill ja bara ha SOL SOL SOL, men ibland kan de va kul o åka skidor


3. Vad tror du att du gör om 5 år? Jobbar på förskola (( vill helst starta eget)), har 1 barn är gift och bor i hus


4. Hur ofta läser du böcker av egen vilja? Ganska ofta... Ja tycker att det är avslappnande och läsa-


5. Vilken kändis hade du helst blivit sedd med? Hmm ingen aning. Jag tycker inte kändisar är mer speciella än okända.


6. Hur är du klädd just nu? Min svarta mjukis dress


7. Hade du någon favoritsyssla som barn? Jag och Ingela brukade ofta samla på djur, ormar, fjärillar sniglar mm


8. Har du åkt ambulans? Nopp


9. Vilken är din favoritalkoholdrink? Jag har ingen speciell favorit, kanske P2


10. Vilket språk tycker du är det vackraste att lyssna på? Norska! Åhh de e såå fint!!


11. Har du varit på någon musikfestival någongång? Yran & Sweden Rock är 2 av dom, sen är de mindre festivaler.


12. Har du gjort något denna månad som du är stolt över? Sökt mer jobb än vanligt! Och kört massa bil och varit en bra hemmafru!


13. Vad är det mest konstiga du har fått som present? Alla presenter som jag fick av Rickard när jag fyllde 25 var konstiga!


14. Är du trevlig mot telefonförsäljare? Nä, eller jag är nog ganska kort mot dom, och säger ganska snabbt att jag inte är intresserad


15. Vilken film såg du senast på bio? Män som hatar kvinnor


16. Kan du nämna tre skånska ord? Balle= skinka, Stolpapäror= pommes och sen kommer ja inte på nåt mer.


17. När känner du dig som snyggast? Dagen efter man varit ute, och efter mått dåligt en hel dag, tar en dusch!


18. Har du någon extrainkomst utöver det du jobbar med/pluggar till? Nopp


19. Vilket practical joke/hyss som du har gjort tyckte du blev mest lyckat? Ingen aning


20. Vilken låt lyssnade du på senast/just nu? Min ringsignla när den ringde... BITCH

2009-03-09 @ 21:49:23

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0