Lite ny inredning i vardagsrummet

Idag har de varit en toppenbra dag på jobbet. Jag hade verkligen fullt av energi hela dagen!
När jag kom hem hade Anders en plan att vi skulle gå runt sjön. Jag gick upp och bytte om och sen när ja satte mej i soffan tog tröttheten över. Anders hade långt innan de blivit orkeslös för en promenad runt sjön.
Så istället tog vi en promenad genom skogen. Lika mysigt de!

När vi kom in hjälpe Anders mig att få upp mitt spegelfönster och mina tavellisthyllor :) Nu börjar inredningen komma på plats :)

Så här blev de där spegelfönstret hamnade...


Jag funderar på att sätta nån hylla under och ha några pelargoner i.. Tror att de skulle bli superfint. Lite färg om inte annat ;)

Såhär blev de där tavellisterna hamnade...

Dock är ja inte helt överrens med mej själv när de gäller vad jag ska ha i den långa hyllan... Men de löser sig så småningom ;)


Nu var planen att vi skulle tittat på big brother, men de va visst friidrott där så de blir till att göra nåt annat... Funderar på att gå ner i verkstan och pyssla lite :D

TACK SÅ JÄTTE MYCKET FÖR ALL POSITIV FEEDBACK SOM JAG HAR FÅTT PÅ DEN NYA BLOGGEN! NI ÄR VERKLIGEN TOPPEN!

Kommentarer
Postat av: Martina

Vilken bra ide med blommor på en list under spegelfönstret! Tror det skulle bli väldigt bra.

2011-05-06 @ 19:23:39
URL: http://ytterligare.blogspot.com
Postat av: Erika(jyringen)

sv.bra att du fixat för MIN skull :) så ser jag ju att det är du :P



fint det blev med din nya spegel :)

2011-05-09 @ 09:12:26
URL: http://jyringen.blogg.se/
Postat av: Ann-Sofi

Vilken inspirerande blogg du har: D Jag fastnade här rätt länge!

2011-05-17 @ 15:22:01
URL: http://www.matsafari.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0