Borde sova men ja kan inte

img_3543 (MMS)

Egentligen borde jag sova nu. Men jag kunde inte somna förrän klockan var närmare 2. Jag vände o vred på mig. Sen lyckades ja iaf somna. Dock vaknade jag igen vid 4 tiden.. Sen dess har jag varit vaken. Nu har jag hunnit bli hungrig också så jag överväger om ja ska gå upp o rosta en macka.. Eller så låter ja de vara. Jag är ju trött o hoppas på att kunna somna om... Anledningen till min vaken het är katterna.. Jag har legat o tänkt på dom och jag bara längtar tills dom är här hos mig!


Kommentarer
Postat av: Anonym

sv; finns såna kylplattor från 250 och uppåt .. men ju dyrare desto bättre ;P som de brukar att vara :)



Dom är verkligen bra :)

hjälper väldigt bra på min data .

2011-09-23 @ 09:46:28
URL: http://heelenam.blogg.se/
Postat av: Erika(jyringen)

meen så hade jag ju rätt att det blir fler i familjen :)



var å kollade lite på pippitröjor och se vad jag hittade:

http://rutstore.se/product/352-price-aspen-cardigan.html

:)

2011-09-23 @ 10:54:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0