Massa svamp och taggad för träning!

Idag blir de av! Idag SKA vi träna!! Jag längtar! Svetten ska spruta och fettet ska brännas!
Jag är verkligen taggad! Frånochmed snart ska jag bli en ny människa. Jag ska sluta med socker och lägga om kosten. Nu är de slut på småätandet!
Sen i somras har jag gått upp 5 kg. Vilket inte är nånting för min långa kropp. Jag är 170 och väger nu 49 kg. MEN de kilona jag har gått upp har endast satt sig på magen och under hakan. Inte ok. De kan väl iaf sätta sig som en jämn fördelning?!
Så nu jäklar de tränas!

Igår var vi ute i skogen... Guuuuuud vad svamp de finns! Vi hittade ett ställle där trattisarna var enorma och växte i stora klungor...
Tillslut va de inte så roligt längre, då de inte blev en match att hitta dom...


När vi gick där och spatserade så hittade vi även en vildsvinskäka...

Genast började jag härja, sjunga och vissla :D

Nu ska jag sjappa till jobbet! Ikväll blir de träning!!!! Grymt!

Kommentarer
Postat av: sofialejon'

Hejsan, jag har startat en ny rolig ide på bloggen som kallas Dagens Question (dagens fråga alltså). Jag känner att de flesta människor har så många olika svar och lösningar på problem som många andra har eller har haft.. Dessa svar och lösningar har de hittat själva pga sina egna erfarenheter. Människan är egoistisk och vill oftast hålla sina hemligheter för sig själv. Men om folket skulle börja sammarbeta och dela med sig av sina kunskaper och sluta sträva efter att vara så lik alla andra på denna planet som möjligt så tror jag att samhället skulle fungera bättre.

Dagens fråga på min blogg är en start på denna grej som jag hoppas att många vill medverka på. Jag har ställt en fråga där nu som jag gärna behöver ett svar på. Om ni vill att jag ställer en fråga i bloggen som ni har till läsarna så är det bara att kommentera!

Klicka på länken så kommer ni dit direkt!

http://simpleeheart.blogg.se/2011/september/dagens-question.html#comment

Mvh Sofia Lejon!



Ps.den som ger den bästa lösningen på svaren kommer att få en länkning.

2011-09-08 @ 15:28:23
URL: http://simpleeheart.blogg.se/
Postat av: Maria & Gabriella

Hej, fin blogg du har!

Just nu har vi en frågestund på bloggen, skulle bli otroligt glada om du slängde in en fråga. Kram!

http://mariaochgabriella.blogg.se/2011/september/utkast-sept-6-2011.html#comment

2011-09-09 @ 07:28:46
URL: http://mariaochgabriella.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0