Movitz och Olof- Nya familjemedlemmarna

Vilken dag! Vilket väder! Underbart!

Efter att sovit bort större delen av dagen gick jag ut med Zina. Jag kunde inte låtabli all svamp som där fanns. Jag rastade henne, och gick in en stund. Tanken på all svamp kunde inte släppa. Så jag tog min korg och kniv och gick upp bakom hundgården och plockade massa massa massa svamp!





När Anders sen kom hem så åkte vi i väg mot Vagnhärad.. Min kära bil såldes ju dit, så vi va där en sväng så Anders kunde fixa nåt med den...
Efter de åkte vi och tittade på kattbebisar. Helt underbara! De fanns 2 pojkar och 1 flicka kvar.. Men de är 2 pojkar vi vill ha och de är 2 pojkar jag ska hämta imorn :D

Får jag lov att presentera:


Olof- Kallas han nu, men han ska få nytt namn eftersom min kära make heter Olof i andra namn ;D
NÅN SOM HAR BRA NAMNFÖRSLAG? ALLA FÖRSLAG ÄR VÄLKOMNA!

och....


Movitz

Underbara varelser.
Men först måste jag åka in till Södertälje och handla allt som behövs... Jag har ju (såklart) kastat allt från Doris ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0