Suck och stön och hurtebulle AB

Hurtbulle AB!
Både igår och idag har jag och Empan tränat! Vi är grymt grymma! Vi går och laddar och peppar oss under dagen, för att sedan explodera på gymmet :D
Aaa nästan så är de... Imorn kommer jag garanterat ha träningsvärk!! Men ja kommer att gilla de.. Jag vill ha träningsvärk.. Säger jag nu. Imorn kommer jag säkerligen gråta pga av gårdagens träning....

Men nu kommer de bli pause för min del. Av personliga själ.

Annars har de inte hänt så mycket... Jobbat, tränat, käkat sovit.. Ungefär så har senaste dagarna sett ut...

Imorn slutar jag tidigt! Skönt! Dock måste ja hem på stubinen och råplugga!! Jag har inte gjort ett skvatt i matten denna termin... Jag har ingen motivation. Jag VET att jag kommer få världens kick i baken när jag väl tagit mej dit! Jag ska även hinna med en långpromenad/ cyckelrunda?. Vi får se vad jag hinner....

Nu ska ja slappa i soffan innan de är dax att sussa.


Kärlek från mej


Kommentarer
Postat av: Evelina

hoppas du får en fin dag och att träningsvärken inte är allt för förjävlig ;)

2011-09-14 @ 07:55:55
URL: http://evelinasjavlablogg.blogg.se/
Postat av: johanna

Det vore jättekul om du ville hjälpa mig och dela med dig av dina bästa studietips! Hur gör du för att lära in dig enklast?

2011-09-14 @ 19:17:38
URL: http://nattstad.se/johannalicious

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0