Pisshumör- släng dej i väggen!

Idag är en riktigt skitdag!
Jag är på pissdåligt humör! Egentligen vet ja inte varför, men jag har mina misstankar att kombinationen, jobbiga katter och gå hemma har med saken att göra...

Idag har jag tvättat, tvättat och tvättat.

Jag känner mej så sjukt irriterad på allt och ingenting. Jag längtar efter min man.
Jag har även bakat enn kladdkaka. Egenltigen är inte kladdkakor nån favorit för mej. Men Anders älskar de. Men jag var såklart tvungen att provsmaka en bit, och den var helt ok.



Nu är maten i ugnen. SNaart klar och jag hoppas min bättre hälft kommer snart.
Han skulle in till tokstan för att gå till tandläkaren.

Imorn kommer min mamma hit. Vi iväg på en utflykt hon och jag. Eller en minitripp iaf :)

Näää nu ska jag gräva ner mej.
Tips på vad man kan göra när humöret är i botten mottages gärna, då dessa dagar börjat komma allt oftare....


Tjing!

Kommentarer
Postat av: Elin - mamma till Jasper och pyret i magen

Ja, man får ta och göra de bästa av den ;) gå och sova så man sover bort den :P

2012-04-19 @ 17:42:35
URL: http://elinstenbergn.wordpress.com
Postat av: Sanna

Mums så gott med kladdkaka :)



SV; Nej det gjorde inte alls ont när BM tryckte "där nere", lite öm känner man sig ju självklart. Men det är inget du ska vara orolig för!

Roligt att du kikade in på webshopen :)

2012-04-19 @ 17:50:28
URL: http://sannaerikakarlsson.blogspot.com/
Postat av: Britt Inger

Du vet Sandra, det är hormonerna som spelar dig ett spratt. Man reagerar helt irrationellt och känslorna svallar åt alla håll o kanter. Ledsen, irriterad, hungrig, galen, glad, gråtmild, ursinnig, lättretlig osv

Håll ut!! Du vet att det blir en underbar liten gosse som kikar ut inom rimlig tid....

STOR KRAM från Britt Inger

2012-04-19 @ 18:02:53
Postat av: Linda Olsson

Usch, låter som hormonerna sprudlar. ;) Hoppas det känns bättre snart, inte kul att gå med pissigt humör ;)



Sv; haha då förstår jag hur du menar :P Jäkla skit då att det inte går att fixa med photoscape! :(

Haha, ja det där dubbelgaraget va nog mer intressant än huset för honom tror jag ;) Medan jag drömde mig bort om att slå ner väggar från köket ut till vardagsrummet osv ;) hihi!

Jamen just ja! Hur gick det med hällen från ikea??

KRAM!

2012-04-19 @ 22:45:41
URL: http://mrslindaolsson.blogg.se/
Postat av: Jouline♡

Åhh så gott :) Du var inte ensam om att inte våga gissa^^

2012-04-19 @ 23:33:40
URL: http://stylebyjouline.blogg.se/
Postat av: Alexsandra, i väntan på en liten kille.

På bättre humör idag? :D

Vart den kladdig?



SV: Ah precis, det tycker jag är de skönaste för då får man allt tvättat och klart på 4 timmar :)



Ja lite saker kommer du iallafall hitta där är jag övertygad om :)

2012-04-20 @ 10:08:53
URL: http://alexsandralotman.blogg.se/
Postat av: Sophy - Mamma till Ozzy.

Det blir alltid bättre när man får sova på saken. Hoppas din fredag blir härlig! :)

2012-04-20 @ 10:46:07
URL: http://minbebis.com/blogg/sophys/
Postat av: Magdalena - nybliven mamma

Kladdkaka är ju det godaste!



Oj, ja vad behöver man? :) Borde man väl enkelt kunna svara på:p Jag är tacksam att jag haft babygym och babysitter - skönt att ha om dom är vakna när man ska äta, det är ju lite roligare att ligga/sitta där än på en filt. Jag har köpt både tummens gym och babysittern på blocket (det är ju svindyrt!!) :) Amningskudde är skönt att ha, speciellt i början när dom är så små (finns billiga på ullared). Köp på dig en massa tvättservetter och amningskupor på ullared - kan man knappt få för mkt av! Har du inte köpt täcke och kudde än så rekommenderar jag att du i början har täcke i vagn/vadd storlek, de som man köper för att ha i spjälsäng är väldigt stora. Sen får du ju i sommar så det kan ju tom räcka med bara filt i påslakanet. Isak är väldigt varm av sig och sparkar oftast av sig täcket och kan typ inte sova i hel pyjamas. Vi har en liten kudde i vagnen och i sängen vilket han verkar gilla, enligt vår sköterska på bvc så ska man ha kudde enligt andra inte. Man får väl göra vad man själv tycker angående det helt enkelt :) Nu när Isak är mer "med" så är det skönt att ha en vagnleksak (?) som han kan titta på om han är vaken och ligger i vagnen tex om man är iväg, då är han nöjd med att ligga där :) En kräm som är kalas för röda rumpor är inotyol, får du mkt sår på brösten är purolona (stavas säkert på annat sätt:) bra, prova först med att smörja på bröstmjölk. Jag köpte ett gäng dregellappar på ullared med, toppen nu i början, kräks dem bara lite så hamnar det oftast där ist för på kläderna :) Pump är bra att ha, men vet du ngn som har hör ifall du ev kan låna den ist. Onödiga pengar att lägga ut om man inte behövder den - likadant med bärsele. Myggnät om du inte redan köpt det och en tunn filt att ha i sommar! Napp, vi fick några gratis men dom var konstiga så vi köpte latex, men det är väl en smak sak! Tänk på att koka allt sånt - det hade jag inte en aning eller tanke på att man behövde göra. Puh, nu vet jag knappt vad jag skrivit. Haha. Hoppas du hinner läsa det innan ni åker imon (det var väl imon ni skulle till ullared?).

2012-04-20 @ 18:01:56
URL: http://barbaskon.blogg.se/
Postat av: Magdalena - nybliven mamma

Har redan kommit på fler saker! Olja till bad samt att smörja bebis med om han kommer ut och är lika torr som vår prins, även där funkar bröstmjölk :) lampa som lyser behagligt vid nattamning och även vid blöjbyten under natten. Så balja och termometer till badet, vi badade i handfatet första gånger, behaglig höjd för oss och nu har man fått in rätta greppet när vi gått över till baljan :) plastad frotté är kalas med! Sen har jag något glömt ngt annat jag också kom på men då återkommer jag ;)

2012-04-20 @ 18:58:11
URL: http://barbaskon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0