Frukost och massage

De blev inte att jag gick upp kl 8 idag. Trots att väckarklockan ringde sen dess. Istället gick jag upp strax efter 9. Men när jag såg att de snöade ute ville jag bara gå och lägga mej igen.
Men de gjorde jag inte.
Istället gick jag upp och smörjde mej, klädde på mej och käkade frukost.



Järnet från leverpastejen tas bäst upp med c-vitamin, därför har jag paprika på istället för smörgåsgurka. Till de ett glas apelsinjuice och min järntablett.

Jag såg att de låg nåt på golvet i vardasgrummet, så ja va tvungen att kolla vad de var. En glasbit! Men från vart?
Färgen var rosa och jag anade att de var från ljuslyktorna i trappen ner. Men kunde inte se att de fattades nån. Vi hade ett gäng, och jag vet inte hur många.
Men eftersom Vegas har kommit på att man kan hoppa över grinden så är de inte omöjligt att de var därifrån.
Men då måste han alltså burit med sig glasbiten en bra bit.
Man får väl hoppas att han inte har ätit nån. Stackars Anders som i såfall fick börja morgonen med dammsugning...

Efter att frukosten var intagen så ringde jag till Telge Hälsocenter. Jag skaffade mej ett presentkort där förra året nångång. Men blev gravid och har inte kunnat uttnyttja de.
Så jag ville kolla hur länge de räcker och vart stället ligger. Jag passade även på att boka en tid för massage.
Så nästa onsdag ska jag dit och få de. Jag längtar redan!
En sak som jag inte hade en aning om är att man får bli masserad när man är gravid, men inte de första 3 månaderna. :) De hade jag ingen aning om.



Nu ska jag nog ta och äta lite fruktmellis innan de är dax för lunch :D


Kommentarer
Postat av: Jouline♡

Tack så mycket :) Åh så god frukost och fruktmellis! Ja jag får hoppas den sitter bra. Ok så din sambo gillar inte direkt sällskapsspel då, man kan ju inte gilla allt, right!



Så gott att du bokat en tid för massage, hade jag gärna med velat :)

2012-04-17 @ 12:37:42
URL: http://stylebyjouline.blogg.se/
Postat av: Magdalena - nybliven mamma

Vilken frukost! Ser ljuvligt gott ut :) Åh, min mormor gjorde världens godaste vita kroppkakor. Det finns också dom som lyckas göra riktigt äcklig (jag blir säkert en av dom haha). Va roligt att tapetsera! Åh, sista tiden av graviditeten var ju underbar när man visste att man snart skulle få en liten i famnen, jag är så avundsjuk! Längtar till det blir dags igen men det dröjer väl något åt. :)

2012-04-17 @ 12:52:25
URL: http://barbaskon.blogg.se/
Postat av: Linda -Mamma till Hailie

Ser så himla smaskigt ut :)



sv: haha ja min lillebror och hans kompisar e besatta av de dom skiter i skolan osv för de.riktigt så illa är de inte här :) ja brukar göra uppehåll efter en månads spelande bara för att man inte ska fastna i det helt vilket man lätt gör annars . nitendo 8 bit- de e ju riktigt roligt att spela på :)

2012-04-17 @ 13:02:48
URL: http://pinkdiamondandpearl.blogg.se/
Postat av: Joanna

Just nu får du 10 kr rabatt när du köper ett valfritt handgjort smycke av mig. www.joko.blogg.se

2012-04-17 @ 16:52:39
URL: http://joko.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0