Bästa mamma! Mor-dotter-dag

I rubriken är de inte mej jag menar.. Jo, visserligen e ju jag också rätt bäst, men nu e de min mamma ja syftar på..

Imorse åkte jag och Vilgot till Södertälje för att möta upp mamma. Planen var att hon skulle åka hit, så jag slapp åka hela vägen med Vilgot i baksätet. (motståndet till att koppla ur airbagen har fortfarande inte kommit.)

Men istället för att åka hem till mamma och pappa åkte vi istället till Haninge.

Jag har shoppat 2 par skor för 200 kr! Och lite kläder till Vilgot. Och en filt. Och så käkade vi lunch på tacobar! Gott!!

När klockan hade blivit 17, och parkeringen hade gått ut gav vi upp.

Då åkte vi till biltema där jag köpte en spegel för att kunna se Vilgot när han sitter där bak. Samt en flaskhållare till vagnen för 20 spänn! (istället för att köpa en på babyproffsen för flera hundra)

Sen åkte vi mot ösmo. Väl där packa vi ut allt för att sedan bege oss till nynäs, där plockade vi upp syster för att sedan åka till Estö för att käka thaimat.

Mycket fläng med andra ord.

Sen åkte vi hem till Jessica där vi hade kräksfest och kusinmys. Vilgot lyckades kräka ner HELA mig!! Ja fick låna kläder av syrran att åka hem i...

Sen mot ösmo. Klockan var närmare 21.30 när vi va hemma... Då starta vi en tvättmaskin (så jag har ett par byxor att åka hem i imorn) och sen fikade vi te och mackor.

Vilgot (och jag) brukar i vanliga fall ligga i säng redan 21.. Men idag somnade han inte förrän efter 23!!

Nu ska jag också sova.. Jag är så trött så ja dör lite.. Typ..

Mamma har fått lagt sig i gästrummet, och jag och Vilgot ligger i mammas och pappas säng.

Lyx att få breda ut sig så :) Nää nu sova!

 

 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Emma - Olivias mamma ♥

En sån sötnos du fått!

2012-08-03 @ 14:57:00
URL: http://emmaskoog.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0