Toppen toppen

Efter en knackig morgon med lilleman var de tunga, enormt tunga steg vi tog oss upp strax innan 9 imorse.

Jag och Malin hade bestämt dejt. Vi hade tänkt att åka till Eskilstuna och kolla runt. Sagt och gjort.

Utan större brådska begav jag och lilleman oss iväg mot åkers. Där plocka vi upp Malin och Milly och åkte iväg.

Jag hade inte sagt nåt till Anders att vi skulle dit, och eftersom köpcentret vi skulle till låg efter hans jobb så gjorde vi en avstickare dit för att chocka pappan i familjen. Och döm om min förvåning när jag såg hans min. Han var tvungen att titta 2 gånger om de verkligen var vi :) Han blev jätte glad, och verkligen förvånad!! Sen åkte vi vidare..

Eftersom min "älskade" foglossning har gjort sig påmind igen är jag inte den snabbaste att gå med... Nu i kväll har jag så galet ont att ja skulle vilja gråta lite...

Men oj vad trevligt vi hade! Vi gick och kollade runt i affärer... Och lite saker fick följa med hem.. Förutom de på bilden fick 3 par byxor till Lilleman följa med hem. Men dom ska jag byta imorn..

De var lixom alldeles för små... Liten är ju inte så liten längre :)


Kommentarer
Postat av: Yohannas.se

Sååååå fina söta kläder!! Just den där mörkblåa dressen som är randig inne i luven tittade jag precis på ikväll men slog inte till.. Men d va nära :)

2012-08-01 @ 22:51:26
URL: http://maiplunevermind.blogg.se/
Postat av: Elfina ♥

åh!! dem där smuft pyamaserna har jag beställt 2 ggr men dem har alltid varit slut. dem är såå bedårande. hoppas ni har det bra i sommarvärmen!!

2012-08-02 @ 15:49:20
URL: http://elfinas.blogg.se/
Postat av: thinki.se

Fina kläder du hittade.
Skönt att det inte var infektion du hade.
Missade det jag. Läste inte allt. Förlåt.

Hoppas ni har en bra torsdagskväll.

Kraam.

2012-08-02 @ 19:27:38
URL: http://www.thinki.se/wp

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0