Kluk- Östersund fyra generationer

Igår morse åkte vi upp till Jämtland. Jag fullkomligt älskar att vara här. Och att få fira nyår och MIN FÖDELSEDAG (!!!) med min familj betyder jätte mycket.
De va flera år sen de skedde..
Vilgot var superduktig att åka. Inte alls mycket gnäll.
Vi stanna såklart ofta, men sista biten, då var både jag och Vilgot jätte less på att sitta i bilen.
Jag är så glad att han har möjligheten att få "växa upp" här, så som jag fick när jag var liten.
Idag imorse vaknade jag och tittade ut över denna vackra utsikt från sovrummet..


Efter frukost åkte vi in till Österund. Vi skulle hämta Jessica och pojkarna, även handla på Ica maxi samt hälsa på farmor.
Vi tog en 4 generationer bild :D

Nu ligger jag och försöker natta Vilgot som dock är en aning för pigg, alt övertrött...
Dom andra käkar middag där nere och jag bara längtar att få sätta tänderna i mammas spagetti och köttfärssås!


Kommentarer
Postat av: Micke

GOTT NYTT ÅR!!! :-)

2012-12-31 @ 12:56:27
URL: http://loveliferock.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0