Mysig dag

Idag skulle vi egentligen åkt till Gnesta för en tripp till Bvc.
De var dags för Vilgots 5 månaders vaccination..

Men eftersom han varit febrig till och från en längre tid så blev de inställt. Dessutom va ena sköterskan sjuk så ja hade ändå skjutit upp de då ja vill att dom ska sticka honom samtidigt...
Men nu blev de en ny tid i mitten av januari..
Istället har vi busat massor. Vilgot snurrar hejvilt nu :)


Jag har även vikt all tvätt och tvättat en maskin.. Under tiden satt Vilgot i bumbon och lekte :)


På eftermiddagen tog vi oss en promenad i snön.
Jag plockade fram min älskade overall! Jag fullkomligt älskar den!

I vanliga fall har jag den på jobbet. Den är perfekt. Eftersom jag jobbar på en I Ur & Skur avdelning är klädseln superviktig!!


Kommentarer
Postat av: Sotnosen!

Vilken underbar leopard suit! :-)

2012-12-20 @ 07:22:56
URL: http://lillgrodanskrypin.blogg.se
Postat av: Sotnosen!

Vilken underbar leopard suit! :-)

2012-12-20 @ 07:22:57
URL: http://lillgrodanskrypin.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0