Vilgot 5 månader

Idag blir Vilgot hela 5 månader!
De är de absolut bästa 5 månaderna i hela mitt liv!
Trots sömnlöst så är de det bästa jag har! Jag skulle kunna va sömnlös i veckor bara jag har Vilgot vid min sida ;)


Vilgot har tillbringat 1 timme med sin farmor idag..
Jag har nämligen varit och fått en ansiktsbehandling.. Inte helt fel.. Känner mej lite som en lyxhustru ;)
De var iaf superskönt. Dock inte portömningen som gjorde hiskeligt ont.. Men den var som bortblåst när ja fick ansiktsmassage och allt därtill.
Jag fick även höra att jag hade väldigt fin hud :p ja tackar ja :)

Efter behandlingen mötte ja upp svärmor och fick tillbaka min prins som precis somnat.

Jag leta efter dopkläder till honom. Ja inte klänningen såklart utan kläderna han ska ha efteråt..
Jag hittade skjortan,

men byxorna fanns inte i hans storlek så dom får jag leta vidare efter på torsdag..


När hela familjen ätit så la vi oss på golvet och myste :)


Kommentarer
Postat av: Mia

Väldigt fin skjorta, synd att inte byxorna fanns. Vilgot är alltid så fin på bild, vilka roliga miner han håller på med. Hoppas allt är bra med er i all denna snö. Kram

2012-12-06 @ 11:11:58
URL: http://mia11.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0