En svikande iphone...

Jag är en aning ledsen. Vrför kanske ni undrar? Och undrar ni inte kan ni ju sluta läsa nu...

Men min iphone håller på att gå i pension.. Jag tycker att de är ypperligt olägligt att de ska hända nu! Eftersom jag är sjukskriven och blir allt annat än rik av de.
De finns med andra ord ingen möjlighet att införskaffa en ny.

Jag kommer inom de närmsat veckorna vara helt mobillös. Jag är helt säker på de. Jag hör inte när den ringer ibland, och kameran fungerar bara när den själv vill. Ja jag har uppdaterat den!





Idag skulle jag egentligen åka till sjukgymnasten. Men jag fick ringa och avboka den.
Anledningen behöver inte ni veta :P


Kommentarer
Postat av: Sasha

Stackare!

JAg skulle dö om min iPhone dog..! Den är hela mitt liv..nästan iaf, nemen man kan göra så mycket roligare saker med den om man är hemma liksom :)

2012-02-15 @ 11:31:08
URL: http://sashas.se
Postat av: Anonym

Ah så det är hon som är din kamrat till Fyrisparkloppisen? Känner inte igen henne, men jag blir alltid glad när någon skriver! Söt bebis har hon också. Jag och Elis hänger lite i soffan, vi ska ge oss ut på promenad snart men det är blöööötsnö i Uppsala idag så det lockar inte....

2012-02-15 @ 11:49:15
URL: http://situationjennyli.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0