Härligt blogg.se!

Ni behöver inte överösa förra inlägget. Jag vet nu att de fungerar.
Härligt blogg.se!
Idag sov jag till strax innan 11!! Jag vaknade visserligen tidigare men hade då sån fruktansvärd huvudvärk så jag verkligen inte orkade ta mej upp.
Efter att fått i mej frukost gick ja ut med Zina och efter de fick jag ett ryck och började STORSTÄDA!!
Ja skrubba varje liten vrå nere i badrummet. Såklart allt i min egna takt.
Sen fortsatte jag på övervåningen och avslutade på mellanvåningen. Underbart! Nu e de bara dammsugning och torka golvet kvar.. Men de överlåter ja till min andra hälft.
Anledningen till detta städryck är för att Anders fyller år på måndag, och att vi med de får gäster på söndag..
Och imorn bär de av till de finaste i världen! Mina fantastiska vänner i Uppsala <3
Dock måste vi åka därifrån redan vid 14 tiden.. För då måste smörgåstårtor göras och pajer (kanske!!) bakas och allt annat som måste förberedas...
Men åhh vad ja längtar efter att få träffa dom! Och framförallt att få träffa Texmex! Henne har ja inte träffats sen hon föddes.. O då var hon bara några veckor gammal. :)
Jag ha räven tvättat min bebis tröja som nu är redo för användning. Dock är de typ nu ja måste ha den. För ja gjorde missen att sätta trycket för långt ner, o när magen sen växer kommer trycket hamna under magen...


Kommentarer
Postat av: Rebecca

kikar in :)

2012-02-24 @ 14:55:34
URL: http://rebeckhaam.blogg.se/
Postat av: felicia - fotokobran

hoppas du får en riktigt bra fredag nu. Äntligen helg ju :) Något planerat inför den kanske? :)

2012-02-24 @ 19:46:23
URL: http://fotokobran.se
Postat av: Terese

Hej! Jag har frågestund på min blogg, kika in där och ställ en fråga om du har lust! ;)



Kram!

2012-02-24 @ 20:11:01
URL: http://teresew.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0