Mina bebisar

Jag har två killar här hemma som är LIVRÄDDA!
Vi har haft massa folk här o katterna sprang o gömde sig. Dock blev dom förföljda och jagade.
Stackars vegas som redan innan dom kom är livrädd när de är för mycket folk. Han blev ner buren och jagad. Han sprang fort som tusan.
När gästerna gick kom aldrig vegas ner. Ja gick upp och letade efter han. Trots att jag hade mat med mig så vågade han inte ens komma fram till mig..
Så från o med nu får barn inte komma i närheten av mina katter.. Dom får då bli inlåsta istället för att ja ska slippa hitta dom skakandes bakom soffan..
Inte ens nu när de endast är Jonas kvar vågar dom inte sig ner. Dom ligger där uppe och trycker.
De gör ont i hjärtat och veta hur rädda dom är.. :(

 


Kommentarer
Postat av: Marie

Hej!

Vilka söta katter! Jag har oxå två katter. Den ena är väldigt rädd för folk. I synnerhet män och barn. Det har han alltid varit. Gömmer sig så fort någon kommer. Katter är lite underliga varelser. Men roliga och fina på alla sätt.



Ha det bra!

2012-02-26 @ 14:29:15
URL: http://fotomarie.blogg.se/
Postat av: BooBee

oh stakars killar..

Min katter är tränade att älska alla som kommer! Dom 2 stora blir helt till sig , den lilla gömmer sig i fem min.. Men kommer det barn.. då är dom under soffan på 2 sek..

=S

2012-02-26 @ 15:23:07
URL: http://boobee.blogg.se/
Postat av: Pamela

Oj, stackars sötnosar. Känner igen det där. Min ena kille springer i panik och gömmer sig så fort han hör barnröster.



sv: skickar ett mail till dig ifall du bestämmer att ha lösenordskydd. Vill gärna följa med på din resa :-)

Verkar inte vara lösenskydd nu?

Kram

2012-02-27 @ 15:55:18
URL: http://mauselie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0