Movitz ♥ gungstolen

De är inte bara jag som gillar min nya gungstol :D
Den har visst blivit övertagen av Movitz :D



Jag fick nyss en chock.. Jag skulle gå till brevlådan och när ja klev utanför dörren så möttes jag av 2 rådjur som stod och käkade upp brödet..
Den ena stack iväg så fort den bara kunde, men den andra blev nog lika chockad som jag, så vi stod och tittade på varandra ett bra tag innan den begav sig av till skogs...  :D
Rådjur är så otroligt vackra!
När jag kom in igen och tittade ut på maksidan stod där ett stort ensamt rådjur och käkade bröd.. Vi matade djuren igår med de överblivna brödet från smörgåstårtorna..
Men de är tydligen rådjuren som uppskattar de mest :D


Kommentarer
Postat av: BooBee

Skönt att man slipper använda lösen så fort man vill in här.. Grattis till 22:dra veckan.. nu börjar det gå fort!!



Kissorna kommer nog vänja sig när bebis kommer.. Finns ju inte så mycket val då.. =)

kan verkligen se framför mig, du och rådjuret.. båda i total chock! haha

2012-02-27 @ 16:49:20
URL: http://boobee.blogg.se/
Postat av: Sandra, Colins mamma

Men så sött när han ligger i gungstolen!

2012-02-27 @ 22:14:03
URL: http://sandrahupdate.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0