Snabba hantverkare och BEBIS tröjan

De sägs ju att hantverkare är ett slag för sig. Att de är sega/  och sena och allt vad de är.

Idag kl 9 skulle de komma 2 st och byta till ny vattenmätare hos oss och hos grannen...
Jag kan säga att jag är så glad att min väckarklocka går 11 minuter före.
När den ringde så snoozade jag en gång och sen tänkte ja att nää va fasen. Går ja inte upp nu så kommer dom säkert att komma snart.
Jag gick upp och smörjde in mej i min 2a flaska Weleda. Och klädde på mej. När ja stod där uppe och precis hade fått på mej kläder så knackade de på dörren. Klockan var då 8.10.
Jag gick upp och de var dom som redan var här.
Jag käkade frukost och kollade läget på fejjan och så knackade de på dörren. Då var klockan 8.45. Där stod den andra killen och skulle lämna nyckeln till grannen.
Då var dom redan klara och drog vidare.

De kallar ja snabbt. Nu tror ja visserligen inte att de skulle ta en evighet att byta dessa. Men ja trodde nog att de skulle ta lite längre tid.

Nu är jag iaf klar för idag.
Ska senare bege mej till läkaren en snabbis. Idag kommer en ny dom. Börja jobba eller fortsatt sjukskriven... Tror svaret är rätt enkelt...

Idag har jag på mej min BEBIS tröja. Så här ser den ut :D



Självklart ska jag hoppa ut mysdressen innan ja åker :P


Kommentarer
Postat av: Eleonore- Kokboksutmaningen!

Åh de tröjorna är ju så roliga, minns att min pappas fru hade en sån när hon väntade min syster! Jag fick en som det stod storasyster på :D

Förstår att du saknar jobbet, det är ju egentligen mest den sociala biten man saknar med de fina kollegorna :) Får se vad de säger nu då :)

Ja havrebollar är ju bland det bästa, hade ett ställe i högstadiet vi alltid gick till på lunchrasterna och köpte en massa havrebollar :D

2012-02-28 @ 11:54:43
URL: http://www.fika.med.nöjesgalaxen.se/
Postat av: Palle

Grattis till graviditeten! :)

2012-02-28 @ 20:01:38
URL: http://kattsvans.blogg.se/
Postat av: Palle

SV; Nakenhundar är ju helt underbara :D visst, finns fula varianter av dem men min kompis nakis är grymt fin :3 amstaff räcker nog gott & väl dock om det är bebis på g :P kommit på några namn till pojken ännu? :)

2012-02-28 @ 20:33:41
URL: http://kattsvans.blogg.se/
Postat av: Palle

SV; Ja, min mobilkamera har börjat krabba så vågar knappt använda den ibland, haha :( kompaktkameror är bäst. Finns många himla bra, speciellt från kanon. Fast ska det vara systemkamera ska det vara nikon ;)



Hm, ja.. alfons blir nog inte så bra då nej :P Elliot är superfint! :D

2012-02-28 @ 21:06:18
URL: http://kattsvans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0