Slapp slapp slapp!

Igår kväll var jag så sjukt trött så jag bara grät. Jag orkade ingenting och gick och la mej straxt efter 21.. Imorse vaknade jag vid 7 av att Anders vaknade med ett ryck.
Hans väckarklocka hade inte ringde och klockan var 7. Bråttom, bråttom bråttom.
Jag flög upp för att se om de fanns något jag kunde göra.
De gjorde de inte.
Men eftersom han redan var sen så hann han inte ut med Zina. Inte för att de gjorde henne något, för hon låg såklart kvar uppe och sov.
Anders åkte till jobbet och jag gick och la mej. Efter en stund lyckade jag äntligen somna!

Sen vaknade jag med ett ryck! Jag trodde att jag hade sovit max 30 minuter.. De hade jag inte. Klockan va över 10!
Jäklar! Panik! Varför panik? Jo för att Zina inte hade varit ute på morgonpromenad. Men olyckan hade inte varit framme! Och tur var väl de!
Jag gick ut med henne och när ja kom in igen ringde jag Hanna och gratta henne. De gäller att göra allt såfort jag kommer ihåg de.. Annars glömmer jag på en gång.
Sen behövde jag äta frukost!
Och de har jag gjord nu. Så nu ska jag bara slappa i soffan. Jag har huvudvärk och känner mej så sjukt trött.. Undrar om järnvärdet har sjunkit...
Jag har ju mina Vitaminer Gravid som ska ätas 2 ggr dagligen. Men asså på riktigt. Jag pallar inte.. De känns som att skita knivar!
Varsegod för den infon!

Så här känner ja mej... Rätt luddig!




Nu ska ja slappa!


Kommentarer
Postat av: Sasha

Hoppas huvudvärken och tröttheten släppt nu, aldrig roligt med sånt, själv ska jag snart till läkaren, usch, vill inte, har sån läkarskräck!



Sv; Jag hade det supermysigt! Njöt och mös på som tusan :)

2012-02-07 @ 11:47:27
URL: http://sashas.se
Postat av: Linda -Mamma till Hailie

SV: jaaa den e så himla gullig den är från Lindex vet inte om den finns men ja ska sälja den så de e bara höra av dig om den inte finns där :) och är intresserad

2012-02-07 @ 14:08:32
URL: http://pinkdiamondandpearl.blogg.se/
Postat av: Sasha

Sv; Jag såg det när jag gick in på hemsidan sen, måste dit! Brukar ofta handla på grossen i kungens kurva så får nog åka förbi chilli någon gång då :) Fanns så mycket ifnt och mysigt där tyckte jag :)

Fullkomligt älskar filten, så himla mysig och varm, har den på mig nu :)

Läkaren gick bra, tog dock bara 4 minuter, så kändes som ett ovärt besök, skulle lika gärna kunnat ta det på telefon faktiskt. Men nu är det gjort iaf. och har inte så långt till läkaren heller så bara skönt med lite frisk luft :)

2012-02-07 @ 14:43:56
URL: http://sashas.se
Postat av: Sofia

Jag längtade också såå efter att få träna och fy så skönt det är att få komma igång nu :) Och att ha det hemma är ju perfekt nu när man har en liten och tiden till att springa till gymmet inte riktigt finns! :)

2012-02-07 @ 15:01:42
URL: http://shoppoholicaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0