Utmanad

Utmanad

Fick den här trevliga utmaningen av Denna donna. Kul! :-)

 

1) VAD GJORDE DU FÖR TIO ÅR SEDAN?
Då var jag 18 år och hade krogen/ dansa som största intresse.
Jag och en vän till mej var ALLTID ute!

2) VAD GJORDE DU FÖR ETT ÅR SEDAN?
Jag jobbade där jag jobbar idag. :)

3) FEM SNACKS DU GILLAR?
Godis, glass (för tillfället) chips och popcorne. De blev visst bara 4..

4) FEM SÅNGER DU KAN HELA TEXTEN TILL?
Men oj, de är ju en hel del. Behöver bara lyssna på en låt typ 2 gånger så kan ja den.. 

5) FEM SAKER DU SKULLE GÖRA OM DU VAR MÅNGMILJONÄR?
Jag skulle börja med att betala av lånet. Även syrrans. Jag skulle se till så alla i min närhet hade de ok. Sen skulle jag spendera! Köpa ett hus i Thailand där vi skulle bo vintertid, men ha kvar huset här hemma. Jag skulle även gå ner i tid på jobbet. Japp ja skulle jobba kvar för den sociala biten.
Bjuda mina nära på en resa till värmen! 

6) FEM DÅLIGA VANOR?
Äter allt för mycket sötsaker, tränar inte och äter kanske inte den bästa maten alltid :)

7) FEM SAKER DU GILLAR ATT GÖRA?
Shoppa, umgås med nära & kära, resa, pyssla och inredning.


8) FEM SAKER DU ALDRIG SKULLE KLÄ DIG I, ELLER KÖPA?
Jag skulle ALDRIG klä mej i endast ett par legging, ( utan nåt som går ner över skinkorna!)
Jag skulle inte heller klä mej i kläder som jag inte känner mej bekväm i.

9) FEM FAVORITLEKSAKER?
Dator och telefon

10) FEM FYRA PERSONER JAG VILL SE GÖRA DEN HÄR UTMANINGEN:
Jennie, Sanna, Sophy, & Sandra


Kommentarer
Postat av: Eleonore- Kokboksutmaningen!

Denna utmaning fick jag för några veckor sen, alltid kul att tänka tillbaka på vad man gjorde för 1 och 10 år sedan :D

Oj, hur kan man tycka macaroons ser äckliga ut? Men förstår dig ändå, de smakar ju inte så jättemycket och är ganska torra :P

Haha ja man förändras mycket genom livet, man får liksom andra perspektiv till vad som är viktigt och vad som är njutbart :)

Blir det att se schlagern ikväll? Kram!

2012-02-04 @ 12:34:09
URL: http://www.fika.med.nöjesgalaxen.se/
Postat av: annie

Jätte fin blogg! :D ska du kolla på mellodifestivalen ikväll? :D

2012-02-04 @ 15:20:41
URL: http://annieelise.blogg.se/
Postat av: Anonym

Hej allt bra?

2012-02-04 @ 17:43:14
URL: http://jenniifersjo.blogg.se/
Postat av: BooBee

känns som att skriva tack för utmaningen i nyaste inlägget inte va så smakfullt!!

Men jag ska sätta tänderna i den senare!!



Va med i min lilla fototävling i bloggen

=D

2012-02-04 @ 18:47:40
URL: http://boobee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0