Babydusch

Åh jag är så nyfiken! Mina fina vänner, Hanna och Emeli har tagit sig an att fixa min baby shower..
Hanna är nog mest exaltas. :) dom smider planer och är väldans hemlighetsfulla :)
Men jag litar på dom så de kommer bog bli superbra! Min enda uppgift är att fixa ett datum och sen sköter som istortsett resten :) skönt att slippa tänka på de :)
Nån gång i mitten av maj kommer de blir :) jag längtar!
Jag bara älskar bilden på mej och Hanna! Den är gammal :) men de kan man inte tro. Vi ser precis lika unga o fräscha ut då som nu ;)

image description

Jag hade ingen bild på Empan, så jag bjuder istället på en bild på hennes Alfons när han var liten ;)

image description

Så vill jag upplysa er om att INTE uppdatera bloggappen!! De går inte att kommentera inlägg då, varken dina egna eller andras. Helt värdelöst! För mej kan dom lika gärna ta bort den appen....


Kommentarer
Postat av: Spanienfrugan

Kul med en babyshower!

2012-01-16 @ 10:10:20
URL: http://spanienfrugan.blogg.se/
Postat av: Sinanovic

Gulligaste vovven! Så fin och söt!

Fin är du med :)

2012-01-20 @ 21:34:05
URL: http://lalesinanovic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0