God morgon fredag den 13:de

Då var frukosten intagen och jag skulle egentligen ringt Hanna. Men defår vänta då jag väntar på att nån från vårdcentralen ska ringa mej.
Jag hade ju totalt missat att hämta ut mina B12 tabletter, och receptet hade såklart gått ut i november. Så nu sitter jag här med endast ett par tabletter kvar...

Annars då. De är finväder och jag önskar att jag kunde få vara ute i solen. Men nej nej. Jag har ont. ONt, ont ont.
Gud vad jag klagar. De kommer nog bli en heldel klagande nu. Men så får de vara. Vid 11 tiden tar jag bilen och sjappar till "Gula Villan" Jag ska ju träffa min läkare idag...
Jag hoppas av hela mitt hjärta att allt kommer gå bra, trots dagens datum. (Ni har väl inte missat att det är fredagen den 13:de?)
Är ni skrockfulla?



Jag borde nog ta och göra mej klar.. Men jag hamnade i soffkoma och såg att jag hade fått rätt mycket kommentarer på min "Efterlysning" :) Kul. Jag ska nu ta o gå igenom alla :D


Kommentarer
Postat av: Johanna

Vad kul! När ska ni på RUL? Vi tog ett i vecka 10 på privatklinik bara för att se att det var ett barn där inne. Min sambo har varit med om missfall tidigare så han har inte alls vågat tro att vi är gravida. Då var det ju inte med mig men det är klart att sorgen av ett missfall även kan följa med i nästa relation men nu har vi ju klarat oss till nästan vecka 26 så det börjar närma sig och eg. kan hon ju födas redan nu men då är det prematur så det önskar man för all del inte. Men sannolikheten att hon ska överleva är stor.



Jag köpte också en hel del till lillen i början. Mycket i beige och grått men sen när vi fick veta att det var en tjej så shoppade jag loss på riktiga tjejkläder. ;-)



Jag är egentligen från Uppsala men jag bor i Norge sedan 1 1/2 år tillbaka då min sambo är norsk. Jag pendlade första halvåret och sen pallade jag inte så sa "here I come" och här är jag nu. :-) Vi bor ca 6 mil från Oslo mot "svenska sidan" så har bara 2 mil till gränsen. Close to home med andra ord. ;-)

2012-01-13 @ 10:22:26
URL: http://passionforpoison.blogg.se/
Postat av: Sandra

Hehe ja fast är bara någon vecka eller så som jag följt din blogg.:) Se där ja, vad skoj.:) Än så länge har jag nog haft en väldigt enkel gravditet. Inte mått speciell illa, inte spytt eller haft ont direkt. Det enda är att jag var helt sinnesjukt trött fram till v.11. Men just nu mår jag nog oförskämt bra:) Du verkar ha haft det lite värre med din?

kurvan hittade jag genom en annan blogg, men den finns här: http://www.blimamma.se/viktkurva

Man måste skaffa inloggnng.

:)

2012-01-13 @ 11:33:18
URL: http://majsandra.wordpress.com/
Postat av: Jennie

Nee är inte såå skrockfull.. Men om man är det så är det ett jobbigt år.. 3st fre den 13:E

2012-01-13 @ 11:57:39
URL: http://boobee.blogg.se/
Postat av: Sophy - Mamma till Ozzy.

Oj redan så ont v15? :(



Jo det började bra här, fick sova till 11 sen för en stund sedan välte Ozzy ut matolja över golvet :S

2012-01-13 @ 12:15:30
URL: http://minbebis.com/blogg/sophys/
Postat av: Hanna

Sv: Du kommer va tillbaka i din vikt innan vi ens hinner komma o hälsa på! ;) Du har ju aldrig haft en gnutta fett på din kropp så de är nog de sista du behöver oroa dej för. Men om du mot förmodan skulle ha gravid kilo kvar så vet du ju var du kan få tips från cochen nånstans. :) Jag är så glad för att jag är tillbaka till en smal kropp!!

Kram

2012-01-13 @ 13:36:46
URL: http://hannapluttpanna.blogg.se/
Postat av: Sasha

Hoppas det gick ritktigt bra hps läkaren idag, trotts datumet (jag har iofs alltid bara haft tur alla fredag den 13).

Sv; Den andra pyjamasen ligger upp nu :)

2012-01-13 @ 15:17:36
URL: http://sashas.se
Postat av: Jennie

Nu är jag snurrig.. (till skillnad från annars??! =P )

Vet inte om jag svara på vart jag va i från.. Jag är från täby, född och uppvuxen.

Och du om jag inte minns fel va oxå från sthm trakterna?!

2012-01-13 @ 16:45:27
URL: http://boobee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0