Stuck on you

De här dagarna har verkligen rusat förbi. Idag är dagen då Anders kommer hem igen. Herregud, jag märker verkligen hur mycket jag älskar honom när han är ifrån mej. Jag känner mej verkligen inte hel utan honom vid min sida..

Jag har iaf haft de toppen. Igår kom Ingela till mig. Jag har inte träffat henne sen julafton.
Vi började med att gå en promenad med Zina.
Sen satte vi oss vid bordet och skulle komma på vad vi skulle äta till middag.
Vi kom inte på något. Så vi åkte till Willys och kollade vad vi blev sugna på. De slutade med en fläskfilépasta som var hur god som helst!!

Till efterrätt gjorde vi paj. Äppelpaj. Medans den stod i ugnen passade  vi på att göra citronsaft. Men den är fortfarande inte klar, då den ska stå 1 dygn och dra till sig...
Sen hängde vi i soffan.
Svullade som aldrig förr. Kl 22 började Beck- Annonsmannen. Och vi bänkade oss framför den. Då kom vi på att vi glömt att göra dipp... Så vi gjorde de, och när den var klar så svullade vi återigen...

Jag kan ha gått up ca 2 kg dessa dagar.

Idag har vi varit på promenad med Zina och efter de gjorde vi iordninge en spenat & fetaost paj... Så jäkla gott!
Till efterrätt blev de återigen äppelpaj...


Jag lärde även Ingela att bli beroende av yatzy. Jag fick högsta yatzyn på 5 tärningar...

Great!

Sen lyckades jag även få nästhögsta yatzy på 6 tärningar :D


Ingela fick även godkänt på sitt visum idag. Så hon var gladare än gladast. Imorn bokar hon flyg till Thailand för lite semester och sen vidare tillbaka till Australien...

Nu sitter jag och väntar på att min andra hälft ska komma hem... De är visserligen ett par timmar kvar, men ack så ja längtar!

Imorn är de sjukgymnasten som gäller.. Efter de ska jag nog svänga förbi hedlandet och lämna tillbaka den där tavlan som ja inte ska ha kvar...


Kommentarer
Postat av: Sophy - Mamma till Ozzy.

Tummen upp för att maken din kommer hem idag! :)



Va e d för yatzi du spelar? Kan man spela mot andra?

2012-01-24 @ 16:26:10
URL: http://minbebis.com/blogg/sophys/
Postat av: Ingela

Svulla.. Haha ja du det var precis vad vi gjorde. Och gott var det! :)

Fint du skriver. Tack för underbara 2 dagar med bästa bästisen ;)

<3

2012-01-26 @ 21:18:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0